Global Basket cosecha una crucial victoria a domicilio frente UNES Barça

[Castellano]

El equipo dirigido por Òscar Trigo consiguió ayer una victoria importante en el Pabellón Juan Carlos Navarro de Sant Feliu de Llobregat, frente uno de los rivales directos en la lucha del liderato del Grupo Este de la Primera División. Un partido en el que, según el entrenador sabadellense, el equipo debía disfrutar fuera cual fuera el resultado.

Un encuentro que empezó de forma muy igualada, con acierto de ambos conjuntos de cara al aro. Un factor clave en este aspecto del juego fue la recuperación de un hombre polivalente en la zona como Sergio Gómez. Defensivamente, el equipo sufría como consecuencia de la falta de balance defensivo. Por eso, el resultado al final del primer periodo daba una ligera ventaja al conjunto local, situando en el marcador en 14-12.

En el segundo periodo, el conjunto sabadellense se mostró más sólido defensivamente, evitando que el rival pudiera salir con tanta facilidad al contraataque. Fue por eso que el parcial del cuarto fue de 12-18 favorable a los vallesanos.

En la reanudación, el conjunto local explotó a la perfección su mejor arma: los centímetros de más que tenía, respecto a su rival. Esta circunstancia provocaba que el conjunto visitante arriesgara más defensivamente y se cargara de faltas, llevando al conjunto blaugrana a la línea de tiros libres. Con todo, el tercer parcial se lo llevó el conjunto local por un punto, 15-14.

El último y definitivo cuarto estuvo marcado por la alta intensidad que impartió el equipo visitante, dejando claro que iba a por el partido y que no se le iba a escapar. Con un gran acierto ofensivo en los momentos decisivos y una férrea defensa, no dio ninguna opción al conjunto local. Al final del encuentro, el luminoso reflejó un 55-64 que deja al conjunto sabadellense provisionalmente segundo de grupo, con un balance de tres victorias y cero derrotas.

[Català]

L’equip dirigit per Òscar Trigo va aconseguir ahir una victòria important al Pavelló Juan Carlos Navarro de Sant Feliu de Llobregat, davant un dels rivals directes en la lluita del liderat del Grup Est de la Primera Divisió. Un partit en què, segons l’entrenador sabadellenc, l’equip havia de gaudir fos quin fos el resultat.

Un encontre que va començar de forma molt igualada, amb encert de tots dos conjunts de cara al cèrcol. Un factor clau en aquest aspecte del joc va ser la recuperació d’un home polivalent a la zona com Sergio Gómez. Defensivament, l’equip patia com a conseqüència de la manca de balanç defensiu. Per això, el resultat al final del primer període donava un lleuger avantatge al conjunt local, situant en el marcador en 14-12.

En el segon període, el conjunt sabadellenc es va mostrar més sòlid defensivament, evitant que el rival pogués sortir amb tanta facilitat al contraatac. Va ser per això que el parcial del quart va ser de 12-18 favorable als vallesans.

A la represa, el conjunt local va explotar a la perfecció la seva millor arma: els centímetres de més que tenia, respecte al seu rival. Aquesta circumstància provocava que el conjunt visitant arrisqués més defensivament i es carregues de faltes, portant al conjunt blaugrana a la línia de tirs lliures. Amb tot, el tercer parcial se’l va endur el conjunt local per un punt, 15-14.

L’últim i definitiu quart va estar marcat per l’alta intensitat que va impartir l’equip visitant, deixant clar que anava a pel partit i que no se li anava a escapar. Amb un gran encert ofensiu en els moments decisius i una fèrria defensa, no va donar cap opció al conjunt local. Al final del matx, el lluminós va reflectir un 55-64 que deixa al conjunt sabadellenc provisionalment segon de grup, amb un balanç de tres victòries i zero derrotes.

Podeu veure el trepidant partit aquí:

Deja un comentario