NOTA DE PRENSA: Firma esponsorización TECNIDA – CE Global Basket.

CASTELLANO:

El pasado día 20 de noviembre, pudimos entrevistar a Daniel Viñals y Daniel Zamorano; miembros importantes de la empresa “Zamorano i Viñals Associats”. La empresa, con la marca comercial de TECNIDA, es uno de los patrocinadores fundamentales del proyecto Global Basket. La empresa, de hecho, camina con el equipo desde antes de la formación del club, cuando este competía bajo la marca Sant Nicolau.

Su colaboración va más allá de lo meramente económico, y, le convierte en uno de los sponsors preferentes del club, ya que, se identifica con la idiosincrasia del proyecto formativo que está llevando a cabo Global Basket, ayudando con su aportación, en la sostenibilidad del equipo de competición.

La firma del convenio, aporta al club solidez económica y, pone en marcha el proyecto de formación integral del jugador en la empresa, ya que uno de los componentes del equipo se beneficiará de la beca de estudios TECNIDA que compaginará simultáneamente un posgrado de formación en Comunity Manager con la realización prácticas en la propia empresa.

En esta conversación, nuestros entrevistados mostraron en todo momento su admiración hacia el club y sus valores (sacrificio, combatividad, tesón… ), priorizándolos a cualquier otro tipo de factor. A continuación, mostramos la entrevista íntegra.

¿Qué es TECNIDA?

(Dani Zamorano) Somos una empresa de telecomunicaciones. TECNIDA es la marca comercial de “Zamorano i Viñals Associats”. Somos una empresa de telecomunicaciones, al servicio de las telecomunicaciones e intentamos hacer un paquete personalizado para que las empresas obtengan un rasgo diferencial. Aportar un valor añadido, más que venderlo, ofertarlo.

¿Cómo llegasteis a conocer el equipo Global Basket?

(Dani Viñals) Es una historia muy curiosa. Mi vecino es Raúl Elía, miembro de la junta. Conocí a Òscar disputando el Mundial, en Corea del Sur, donde yo estaba de vacaciones. Fui a ver a Raúl al hotel y allí me presentó a Òscar. Me explicó que tenía el proyecto, y en agosto fui a ver un entrenamiento. Me quedé alucinado. Y aquí estamos.

¿Y por qué Global Basket? ¿Qué le visteis al equipo?

(Dani Zamorano) Pasión. Por encima de todo, los valores que siempre hemos llevado en la empresa (trabajo, pasión, dedicación…). Eso es lo que nos cautivó, porque nos sentimos realmente identificados.

¿Cuál puede ser el quid pro quo entre la empresa y el club?

En mi caso (Dani Viñals), cuando conocí el club, me tuvieron que operar de la cadera. Me sentía muy mal conmigo mismo. Os vi jugar y quedé impresionado. Veros jugar en la pista con la energía con la que lo hacíais me ayudó mucho mentalmente a superar mi operación de cadera.

En mi caso (Dani Zamorano), siempre he sido una persona a la que le gusta dar ciertas cosas al prójimo. Me sentí identificado con el club y me ha proporcionado una sensación moral de decir “formo parte de esto que es muy bonito”; primero con Sant Nicolau y ahora con Global Basket. Lo que nosotros hemos querido aportar al club, aparte del patrocinio, ha sido todo este feedback moral que hemos recibido de vosotros, emocional, con nuestra pasión, para que el club, que también lo sentimos como nuestro, tenga lo mejor que pueda tener.

Entrando ya en temas deportivos, ¿cómo veis el equipo?

(Dani Zamorano) Yo te hablo a nivel ya no de jugador de baloncesto, sino como jugador y también entrenador de hándbol, a mí me gusta del equipo que es combativo, un equipo con ganas de crecer. Esto es, muchas veces, mucho más importante que ser muy bueno o tener un porcentaje de tiro muy bueno. Eso lo vimos ya desde el primer partido que os fuimos a ver, con Gran Canaria. Pensamos que os meterían una paliza, pero nos demostrasteis que el trabajo bien hecho hizo que ganarais 84-48; recuerdo perfectamente el resultado.

(Dani Viñals) A nivel deportivo, yo me “mojaré” un poco más. En relación con el año pasado, el equipo ha hecho un salto de calidad con las incorporaciones de Johney y Mingu, aspirando a liderar el grupo en la Liga Nacional. Lo malo de esto quizás es que a los jóvenes les pueda costar entrar,

¿Para terminar, el patrocinio de TECNIDA estácondicionado a los resultados?

(Ambos) En absoluto. (Dani Zamorano) Teníamos claro, mucho antes de que Mingu o Johney vinieran, que creemos en la idea. Desde el primer día creemos en la idea de club. El año pasado aportamos una cantidad que este año ha aumentado considerablemente. Hemos aportado todo lo que hemos podido, tanto económicamente como con acciones. No dependerá nunca de lo deportivo, sino del enriquecimiento que nos podáis aportar.

(Dani Viñals) Mientras siga siendo un club serio, y evidentemente podamos ayudar económicamente seguiremos creyendo en el proyecto. Repito, priorizo personalmente la seriedad.

CATALÁN:

El passat dia 20 de novembre, vam poder entrevistar Dani Viñals i DaniZamorano; membres importants de l’empresa “Zamorano i Viñals Associats”. L’empresa, amb la marca comercial de TECNIDA, és un dels patrocinadors fonamentals del projecte Global Basket. L’empresa, de fet, va de la mà amb l’equip des d’abans de la formació de l’actual club, quan a quest competia sota la marca Sant Nicolau.

La seva col·laboració va més enllà del merament econòmic, i, el converteix en un dels espònsors preferents del club, ja que, s’identifica amb la idiosincràsia del projecte formatiu que està duent a terme Global Basket, ajudant amb la seva aportació, en la sostenibilitat de l’equip de competició.

La signatura del conveni, aporta al club solidesa econòmica i, posa en marxa el projecte de formació integral del jugador a l’empresa, ja que un dels components de l’equip es beneficiarà de la beca d’estudis TECNIDA que compaginarà simultàniament un postgrau de formació en Comunity Manager amb la realització de pràctiques dins la pròpia empresa.

En aquesta conversa, els nostres entrevistats van mostrar en tot moment la seva admiració cap al club i els seus valors (sacrifici, combativitat, tenacitat …), prioritzant-los a qualsevol altre tipus de factor. A continuació, mostrem l’entrevista íntegra.

Què és TECNIDA?

(Dani Zamorano) Som una empresa de telecomunicacions. TECNIDA és la marca comercial de “Zamorano i Viñals Associats”. Som una empresa de telecomunicacions, al servei de les telecomunicacions i intentem fer un paquet personalitzat perquè les empreses obtinguin un tret diferencial. Aportar un valor afegit, més que vendre’l, oferir-lo.

Com vau arribar a conèixer l’equip Global Basket?

(Dani Viñals) És una història molt curiosa. El meu veí és Raúl Elía, membre de la junta. Vaig conèixer Òscar mentre es disputava el Mundial, a Corea del Sud, on jo estava de vacances. Vaig anar a veure el Raúl a l’hotel i allà em va presentar l’Òscar. Em va explicar que tenia el projecte, ia l’agost vaig anar a veure un entrenament. Em vaig quedar al·lucinat. I aquí estem.

Per què Global Basket? Què li vau veure a l’equip?

(Dani Zamorano) Passió. Per sobre de tot, els valors que sempre hem portat a l’empresa (treball, passió, dedicació …). Això és el que ens va captivar, perquè ens sentim realment identificats.

Quin pot ser el quid pro quo entre l’empresa i el club?

En el meu cas (Dani Viñals), quan vaig conèixer el club, em van haver d’operar del maluc. Em sentia molt malament amb mi mateix. Us vaig veure jugar i vaig quedar impressionat. Veure-us jugar a la pista amb l’energia amb la qual ho fèieu em va ajudar molt mentalment a superar la operació de maluc.

En el meu cas (Dani Zamorano), sempre he estat una persona a la qual li agrada donar certes coses al pròxim. Em vaig sentir identificat amb el club i m’ha proporcionat una sensació moral de dir “formo part d’això que és molt bonic”; primer amb Sant Nicolau i ara amb Global Basket. El que nosaltres hem volgut aportar al club, a part del patrocini, ha estat tot aquest feedback moral que hem rebut per part vostre, emocional, amb la nostra passió, perquè el club, que també el sentim com a nostre, tingui el millor que pugui tenir.

Entrant ja en temes esportius, com veieu l’equip?

(Dani Zamorano) Jo et parlo a nivell ja no de jugador de bàsquet, sinó com a jugador i també entrenador de handbol, a mi m’agrada l’equip que és combatiu, un equip amb ganes de crèixer. Això és, moltes vegades, molt més important que ser molt bo o tenir un percentatge de tir molt bo. Això ho vam veure ja des del primer partit que us vam anar a veure, a Gran Canària. Pensem que us apallissarien, però ens vau demostrar que la feina ben feta va fer que guanyéssiu 84-48; recordo perfectament el resultat.

(Dani Viñals) A nivell esportiu, jo em “mullaré” una mica més. En relació amb l’any passat, l’equip ha fet un salt de qualitat amb les incorporacions delJohney i delMingu, aspirant a liderar el grup a la Lliga Nacional. La part negativade tot això potser és que als joves els pugui costar entrar

¿Per acabar, el patrocini de TECNIDA està condicionat als resultats?

(A l’hora) En absolut. (Dani Zamorano) Teníem clar, molt abans que elMingu o el Johney vinguessin, que crèiem en la idea. Des del primer dia creiem en la idea del club. L’any passat vam aportar una quantitat que aquest any ha augmentat considerablement. Hem aportat tot el que hem pogut, tant econòmicament com amb accions. No dependrà mai de l’esportiu, sinó l’enriquiment que ens pugueu aportar.

(Dani Viñals) A mesura que sigui un club seriós, i evidentment puguem ajudar econòmicament seguirem creient en el projecte. Repeteixo, prioritzo personalment la serietat als resultats esportius.